10 februari 2017

MVO zoekt office manager

De baan

Als office manager werk je in een bestuurlijke omgeving. Je bent verantwoordelijk voor de inrichting en het beheer van de financiële en administratieve processen van onze organisatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor onze automatisering (ICT / telecommunicatie) en onze statistische informatievoorziening. Ook zorg je voor de dagelijkse ondersteuning van het team, en bevorder je de bedrijfsvoering door het beheren van diverse officesystemen (facturatie, verlof- en overige interne administratie). Je bent het aanspreekpunt voor diverse externe contacten (accountant, leveranciers, verhuurder, etc.). Je werkt nauw samen met onze office medewerker en rapporteert aan de directeur.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau (financieel administratief, ICT);
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt ervaring met het werken aan begrotingen, financiële jaarverslagen en grootboekrekeningen;
  • Je kunt goed overweg met MS Office (Word, Powerpoint en Excel);
  • Je bent accuraat en kunt uitstekend plannen en organiseren (overzicht);
  • Je bent kwaliteitsbewust, integer, klantgericht en een teamspeler;
  • Zowel mondeling als schriftelijk beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend.

Sollicitatieprocedure

De eerste sollicitatiegesprekken staan begin maart gepland.

Het aanbod

Wij bieden per direct een fulltime positie in een inspirerende werkomgeving waar goede samenwerking en sfeer met collega’s samengaat met de drive resultaten te bereiken. Je komt in eerste instantie in dienst voor 1 jaar. Je gaat werken vanuit Zoetermeer. MVO kent goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Salarisindicatie: van € 2.600 tot € 3.500 bruto per maand / fulltime, afhankelijk van opleiding, leeftijd, kennis en ervaring.

Reageren

Je belangstelling kun je sturen naar claassen@mvo.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Frans Claassen, directeur, tel: 06 13 23 08 74.

Laatst gewijzigd: 10 februari 2017, 10:24